"Naket"

Nu ska jag visa två bilder för er, med en massa hud! fast det är inte så naket som det kanske låter.
 
Först och främst ska jag visa mina knän. Historien bakom tycker jag är lite ful, men då vet jag ju inte hör övriga deltagare såg/ser ut under kläderna heller. Förra lördagen hade som sagt Malin sin 30-års fest! Kul! Där på natten så körde vi limbo, ni vet då man ska vika sig dubbel baklänges och gå under ett kvastskaft eller liknande utan att ta i skaftet. Jag stod och höll i skaftet och alla vek och gick under. När det bara var Karro kvar så var jag ju tvungen att testa. I mina barns dagar så var jag rätt duktig på det där, men det kanske främst berodde på att jag var så pytteliten. I varje fall så testade jag nu. Var riktigt nära att klara det men precis då jag kommit under och förbi och skulle ställa mig upp så föll jag i stället. Damp alltså bara ner med knäna i golvet från en inte så hög höjd med tanke på att man viker ihop sig. Söndag em var jag så öm vid knäna med trodde det berodde på den långa löpturen jag varit ute på. Dagen efter uppenbarade sig ett blåmärke på var knä! Visst är det lyckat när den enda nyktra på stället slår sig gul och blå?!
 
 
Den här bilden tog jag i natt/tidigt i morse då jag kom hem från Luleå. Veckan innan #lifestylebymrr drog igång hade jag dessa svarta, smala jeans på mig. Då höll jag knappt på ta mig i dom, jeansen veckades bakom låren och jag kunde absolut inte sitta ner utan att knäppa upp knappen, för det gjorde så himla ont när byxorna skar in i magen. När jag tog på mig byxorna igår kväll så var dom lagom tajta, precis som dom ska vara. Jag kunde sitta ner med knappen stängd utan att det kändes det minsta snävt över magen. Efter lite dansande märkte jag att byxorna kändes lite stora. När jag kom hem strax efter 4 i morse tog jag denna bilden. För det första så är ju magen här avslappnad och svullen efter dagen. Och ändå har jag en glipa mellan magen och linningen! Känns ju rätt okej! Dom är ju inte direkt förstora, dom sitter ju som ändå där dom ska. Men fortsätter det så här så blir det bältesanvändning framöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0