Hostig

Har i en veckas tid nu känt att det varit nå i halsen. Jag har inte haft ont och det har bara känts på morgonen och lite på kvällen. Har försökt att inte träna med ibland blir suget för stort. Så kanske var det simningen igår som bröt ut det hela. Jag har i varje fall fått hosta nu. Torrhosta till och med. Dricker en klunk vatten var femte minut känns det som, just för att jag blir så torr i halsen av hostan.
 
Nä, nu blir det att bädda ner sig i soffan och tycka lite synd om sig själv. Så får man hoppas att det gått över det värsta till i morgon, jag har inte tid att va sjuk! Eller kanske smart att göra bort det nu så man inte blir jättesjuk just då Lifestyle börjar den 10 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0