SKOR!

Hade tänkt visa vad det sista jag shoppade i onsdags var. Vi råkade gå in på Skopunkten, och jag blev kär flera gånger! Hade jag inte behärskat mig hade det blivit väldigt många par skor, men jag nöjde mig med "endast" fyra stycken!
 
 
Äntligen ett par pumps! Eller riktigt snygga ballerina! Hoppas min tå klarar av dom nu bara.
 
Blå sneakers.
 
Ett par likadana röda, hur snyggt kommer det inte vara med röda skor och bruna ben till sommaren?!

Har ett par svart låga tygskor som är rätt nötta, så det fick bli ett par nya. Fast med skaft. Har fått dille på skor med skaft helt plötsligt!
 
Betalade totalt 700:- för alla fyra paren! Fick lite rabatt på det sista paret som mamma betalade tillsammans med sina egna skor. Hade jag betalat allt själv hade det ändå bara hamnat på 750:-
Nu längtar jag till våren och sommaren så mina fötter får glänsa! Men självklart vill jag ha snö och vinter ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0