Tjejkväll

Lördagen började bra. Den slutade trevligt också! Jag, Elli och Elin hade tjejmys hos Elli. Grillspett, wokgrönsaker, ris och sötsursås, färsk ananas till efterrätt! Gott och ganska enligt kostschemat. Jasminris är kanske inte bästa riset, men det står faktiskt bara ris i schemat. Och unnar man sig vitt ris eller pasta i stället för fullkorn så tycker jag att man unnar sig av rätt saker! Inte en chipssmula slank ner och jag var inte ens nära att pilla på dom. Har man bestämt sig så har man! Och självklart blev det bara vatten och bubbelvatten i glaset!
 
Vi surrade, såg mellon, fixade hår och smink och sedan bar det iväg till Luleå. Började på Allstar och var där till 1 innan vi drog vidare till O´learys. Var rätt lite folk ute, men kanske inte så konstigt med tanke på att det var helg före löningshelg. Lär säkert va knökfullt till helgen! Närmare halv 3 bestämde vi oss för att dra, drog en drive in på Max (jag beställde såklart ingenting) och åkte sedan hem.
 
Liten sneakpeek (stavas det så?) på mitt nya linne. Ska försöka få till en bättre bild senare.
 
Som ni ser körde jag glasögonfritt och lätt suddig syn under natten.

Kommentarer
Postat av: Anton

http://i.imgur.com/NgRtQ.gif ?!?!!?! nu räcker det med internet för idag...

2014-02-24 @ 19:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0