Då var glada julen slut slut slut

Nu kan man säga att julen och alla dess helgen är över. Har haft en bra juletid, trots att det blev två sjukdagar över nyår. Men jag kan då inte säga att jag inte har fått sova och vilat upp mig. Nu startar jag det nya året pigg och utvilad!
 
I lördags var det examensmiddag och sedan fest för min Jennifer, äntligen fick du din lärarexamen! Du är bäst! Hade upp emot 17 pers här som mest lördagkväll, hade verkligen jätteroligt! Det gick åt fyra påsar popcorn bland annat! Och en hel kladdpepparkaka! Singstar, surr, träningssnack och snacks! I säng kl 3:55! Tack alla!
 
Idag avslutades julen med en julkonsert med blåset i Gammelstads kyrka. På stolen bredvid mig låg det en vit ros, vi har tyvärr tappat en medlem. Det var en märklig känsla att sitta där och spela och veta att den stolen inte skulle ha varit tom, att den där rosen inte borde ligga där. Man vet verkligen inte vad morgondagen har att erbjuda.
 
Har nyss kommit hem från dagens andra gympass. Blev ett pass med Ellil efter jobbet, först gjorde vi ett fitnesstest på löpbandet och sedan körde jag axlar och biceps. Nu efter konserten blev det ben med Malin. Nu "slipper" jag på gymmet imorgon och kan lalla på här hemma med tvätten i stället.

Kommentarer
Postat av: anton

http://i.imgur.com/7tlvyuc.gif

2014-01-07 @ 11:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0