Skidsprint

Haft en rätt trevlig torsdag måste jag säga. Vaknade i morse och upptäckte att jag lagt mig på tvären i sängen. Kudden låg halvvägs ut på nattygsbordet, jag låg med näsan mot sänggaveln och fötterna i väggen. Jag som brukar ligga rätt så stilla?!
Såg en film innan det blev en fika på Ekbergs med Malin, Elli, hennes syster och systerdotter. Mycket trevligt och gott!
Städade lite i en av skrivbordslådorna och längst ner i bokhyllan, behövligt. Bara resten av bokhyllan och skrivbordet kvar.
Ett varv på byn innan det blev palt hos bror med familj. Är väl sista gången man äter palt på en sisådär 4 månader...
Förbi Annika och hämtade mer pärlor som jag beställt, mer armband ska tillverkas! Sedan blev det Storgatssprinten eller vad dom då kallade den för. Skidsprint längs med Storgatan! Kul att se alla skidelever tävla mot varandra, synd det hade hunnit bli så kallt. Mina tår var rätt så kalla innan den timmen hade passerat.
Väl hemma blev det att rulla en tredubbel sats med chokladbollar och se Revenge x2 samt Ravenswood.
Nu blir det sussa natten för i morgon får man besök! Planering!
 
Skidåkaren som leder syns knappt, men hon är precis under lyktstolpen. Tror man ser skidorna och fötterna bäst! Det går undan förstår ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0