Grattis Isabelle 5 år!

Tänk att det redan är fem år sen den här prinsessan kom till världen!
 
 
Jag minns precis vad jag gjorde den 21 juli 2009. Jag jobbade en kort dagtur. Jag och mamma skulle till Luleå för lite snabb shopping och bio på kvällen. När jag kom hem var mamma och pappa hos mig. Dom visste men hann inte säga något för precis då jag kom hem ringde Johan och sa "Hej faster!" Började lipa och grattade till prinsessan. Sedan visade nyblivna farmorn nå bilder hon fått skickat så då lipade jag lite till. Vi var överlyckliga över att vi prickat in bion just den dagen för då kunde vi ju svänga förbi BB och se underverket! Trodde vi, men se det fick vi inte. Men kan lova att vi shoppade bebiskläder i stället!
 
Edit: Inlägget skulle ha kommit upp förra måndagen, men så blev det inte. Bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0