Pite havsbad

Idag har jag och mamma varit på Pite havsbad och solat. Det blåste sjukt mycket! Tog en plats på stranden först, men efter att ha legat fem minuter på mage hade en stor sandhög blåst ihop mellan låren. Dessutom hade jag ett tunt laget med sand över hel kroppen! Och mamma frös. Så vi tog våra grejer upp på gräset och la oss i lä mellan två häckar. Där blåste det betydligt mindre!

Efter en dryg timme så kom storebror och lämnade av lilla Alva, hon skulle få hänga på stranden med oss medan dom drog på stan för shopping med dom två äldre flickorna. Så vi har busat och myst med lilla damen, hon är så otroligt snäll den flickan så det finns inte!


När dom shoppat klart kom dom och satt med oss en stund innan Bella så gärna ville åka karuseller. Då passade även jag och mamma på att dra hem till lillebror.

Återigen en härlig dag på stranden! Och det känns på speciellt överarmarna, de hettar litegrann. Och nu kan jag faktiskt själv erkänn att jag är brun! Jag har nog aldrig varit så här brun en sommar! Men efter att ha tillbringat några timmar per dag i solen i 8/9 dagar så är det kanske inte så konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0