Grattis Moppa

Idag är det Sveriges Nationaldag. Men den har jag totalt struntat i idag. I stället har jag bakat två sorters woopie pies och en fylld sockerkaka. Varför? Jo, dels för att det ska finnas lite fika till en liten lillebror som fyller år snart och dels kunde jag ta med en och fara och gratta morfar idag. Han skulle ha fyllt på måndag först, men är man inte hemma då får man göra det näst bästa av saken, nämligen fira han idag!
 
 
Sen var jag med om en lite obehaglig sak igår. Såg en äldre farbror på Coop igår och fick nästan hjärtat i halsgropen! Han kom i svart keps, glasögon, beige kortärmad skjorta och ett par gråa byxor. Han hade lite knäig gång dessutom, precis som morfar. Förstår ni varför jag hajade till?!
 
Saknar dig min glada och snälla morfar!

Kommentarer
Postat av: mamma

<3 Världens snällaste pappa och morfar <3

2014-06-18 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0