Vackra Hällsel

Veckan i korta drag.
 
Måndag var det dags att springa Vårrusets 5 km, tiden blev "bara" 26:50 men det är svårt att skynda fram när det är så trångt. Så en helt okej tid.
 
Tisdag var en härlig sommardag, jag låg ute och solade en stund på förmiddagen. Sedan var det dags för jobb och jag införskaffade denna snygga brännan då. Åkte efter kvällsjobbet upp till stugan med mamma.
 
 
Onsdag vaknade man upp i ett varmt Hällsel. Steg upp 8:45 så före 9 började man kratta. Krattade konstant fram till 16 med två korta raster för frukost och lunch. Så ca 6,5 h krattande blev det.
 
 
Idag vaknade man åter upp i ett varmt Hällsel. Åt frukost, packade ihop och åkte hem. Väl hemma hann man med en solning och såg bort det inspelade på boxern. Packade upp och förde över en TV-serie till resedatorn. Sedan dags för jobb och efteråt blev det en löprunda med Annika.
 
 
Imorgon ska jag baka och fara och gratta morfar i förskott, packa och sedan jobba mina sista 5 h innan man får semester!

Kommentarer
Postat av: Anton

powah! http://i.imgur.com/XaE8NUI.gif

2014-06-06 @ 09:05:39
Postat av: Hanna

Jag tyckte du såg oförskämt pigg ut när du susade förbi oss på vårruset ;)

Svar: Haha! Ja, kanske det! Det var ju först efter Norrbottensteatern man kunde gasa på lite, är ju så trångt i början. Gick det bra för er då?
GretaTurbo

2014-06-14 @ 23:48:25
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0