En kväll hos bror

Brorsan ringde igår och undrade om jag skulle kunna komma förbi någon dag och ta lite kort på han och lillprinsessan. Klart man ställer upp! Vi bokade in idag och så här lät vår konversation:

Jag - Jag kan komma efter middagen.
Han - Inte till middagen?
Jag - Ja men jag käkar middag och så kommer jag sen.
Han - Inte TILL middagen?
Jag - Ja, vill du det så! Jag slutar 15:30, då kommer jag då!

Han praktiskt taget tvingade mig till att käka middag med dom! Men ingen gladare än jag! Blev god stekt fisk (nå pangasius eller vad den heter) med kokt potatis och en röra på kvarg, dill och rom, riktigt gott! Ja Johan, jag lovar att den var god! Jag ljuger inte och jag åt upp båda filéerna i ett nafs! Bra betyg med andra ord!

Lekte lite med Bella innan maten och efter middagen blev det dags för fotografering. Men liten var hungrig, så vi fick ta en paus mitt i. Precis då får dom trevligt besök, så vi surrar ett tag i soffan allihopa innan vi slutför fotograferingen.
Nu gäller det att ta sig tid att kolla igenom och redigera lite bilder. Blir dessutom en syskonfotografering på fredag, bara hoppas alla tre är villiga till det. Inte det lättaste skulle jag tro.

Har med dessa ord försökt säga att jag haft en mycket trevlig eftermiddag och kväll! Tur man har bästa familjen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det är så skönt att vi har varandra. Det är Kärlek det <3

2014-03-20 @ 10:20:30
Postat av: Hanna - Elwin och Elensias mamma

Mysigt ♥️

2014-03-20 @ 15:24:15
URL: http://larsjos.com
Postat av: Storebror

Det är ju så underbart trevligt att ha dig här! Älskar ju dig kära lillasyster!! <3

2014-03-20 @ 22:33:33
URL: http://norenklattrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0