Intervaller och massage

Klev upp 5:30 för att hinna på gymmet och köra tre omgångar tabataintervaller. Puh! Första på 15,0 och dom andra två på 14,0. Nästa gång blir det att börja på 15 och sedan gå ner på 14,5, få se hur det går.

På jobbet blev det våffelkalas på eftermiddagen, våffeldagen till ära! Jag hade självklart tagit med keso så vi kunde göra nyttiga våfflor, båda mina arbetskollegor godkände dom!

Efter jobbet var det dags för massage, lika skönt som vanligt. Både jag och massörskan tycker jag är bra bakom ryggen nu, så vi bokade inte någon ny tid, utan jag får höra av mig då jag känner att jag är i behov utav det.
Har sedan jag kom hem därifrån legat i soffan och sett serier och lekt med med mobilen.

Nu är det Reenes Rubriker innan godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0