Lunch ute i det fria

Idag skulle mamma komma på besök runt 12-tiden, så jag frågade om hon ville äta lunch med mig. Det ville hon, så jag snörde ihop var sin kycklingsallad, fyllde vattenflaskor, fyllde en termos med te, packade koppar, bestick och filtar och när hon kom var det bara att trava iväg. Vi satte oss ute i solen på bänkarna bara nedanför där jag bor. Åt och surrade, njöt av varenda sekund i solen! Satte oss sedan mot solväggen och lapa lite till sol i bara linne! Ahh!
 
 
Nu kan faktiskt vintern sakta få försvinna för att ersättas med värme, sol och en massa utevistelse! Både vad gäller träning och mys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men herregud så mysigt! Det är nåt visst med att sitta ute och äta :)

2014-03-28 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0