Sportshopping

På mellandagsrean hittade jag två sportlinnen på HM, det ena ser ni här och det andra ser ni här nedanför. Det är precis likadana linnen fast i olika färger. Jättesköna och utan skavande sömmar!
 

 
När man då köper ett linne med öppen rygg måste man ju ha en sportbh som också har öppen rygg! Har en från Stay in Place men kan vara bra att ha två! Har sökt med ljus och lykta (säger man så) på alla tänkbara hemsidor men då jag hittat någon så har inte min storlek funnits. I ett sista försök googlade jag och hittade en sida som hette fruugo. Där fanns den från Nike som jag ville ha! Slog till och igår invigde jag den!
 
 

Nike pro hypercool flash bra.

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Snygg, vad kostade den? :)

Svar: Linnet köpte jag för 100kr, ordpris 249kr. Sportbh tror jag kostade 239kr
GretaTurbo

2014-03-03 @ 12:10:19
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0