Våffelkalas

Igår på jobbet ställde jag till med våffelkalas! Min kollega fick vackert finna sig i det men jag tror inte hon klagade för det. De boende och dess anhöriga som var där just då tyckte det var väldigt gott och trevligt! Kul att man med så små medel kan göra något så uppskattat! Blir definitivt fler våffelkalas, typ om en dryg vecka!
 
 
Eftersom jag går på diet så åt jag inga våfflor, men där dom stod på bordet tillsammans, med grädde, glass och sylt (plus en godisskål) såg dom verkligen oemotståndliga ut! Men jag stod emot. I stället så åt jag en ny proteinbar. Den skulle tydligen smaka kanelbulle, men jag tyckte inte den smaka någonting alls. En liten gnutta kanel kände jag i en av tuggorna, men ingen hit direkt. Dålig var den ju inte, men smaklös. Det som är bra med just den här proteinbaren är väl att den är laktosfri, ett alternativ till laktoskänsliga med andra ord. Har dålig koll på hur mycket mjölk och laktos det är i andra proteinbarer, men då vet ni i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0