Grillning med jobbet

Dagen började bra! Steg upp strax före 6 för att hinna simma innan jobbet. Det bästa var att jag var utsövd och pigg då jag vaknade, men så är det då man sover innan 21:30! Jobbade fram till lunch och sedan var det dags för p-möte. Avslutar p-mötet med att grilla och surra en massa! Välbehövligt! Är skönt att få träffas hela personalgruppen och inte bara prata arbete.
 
Kom hem vid 19:30, och då var det bara att trycka i sig två riskakor med keso för att ladda om inför kvällens sena fotbollsträning. Har kvar ett blåmärke sen första träningen och nu kommer jag nog få två nya. Måste söka fram nå gamla benskydd hemma i Vidsel, för så här kan man ju inte fortsätta. Är dessutom så rädd för att bli skadad nu då jag har en massa lopp framför mig, så skydd och bra skor är ett måste! Skor ska jag få testa i morgon, bara hoppas jag hittar ett som passa till ett bra pris.
 
Nu ska jag käka kvällsfika och se lite TV innan god natt. Har blivit alldeles för lite mat idag då jag inte hann/glömde äta frukost, så åt lunch kl 12 och sedan middag kl 17. Och så riskakorna kl 20. Det är way too Little! Så nu blir det lite påfyllnad av diverse goda kvällsfikor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0