Valborg och Första Maj

Igår steg man upp före 6 för att hinna med en promenad med Elli innan hon skulle på jobbet och jag skulle vara hos Folktandvården 7:10. Hem för frukost innan jag drog iväg på Åsen för backintervaller. Tog en kort brant backe och sprang uppför den 5 gånger x 3. Avslutade med lite upphopp, armhävningar mot bänk och dips från bänk. Har faktiskt lite träningsvärk i låren idag!
Lunch med Annika och på em for jag till Johan och testade att gå på hans slackline, sjukt svårt! Men i slutet lyckades jag ta några steg utan att linan och jag själv darrade som ett asplöv. En naturbegåvning enligt brorsan! Blev bjuden på middag där innan jag var tvungen ila iväg till Lillstrand. Spelade in valborgsfirandet tillsammans med Norrfjärdens Blås innan jag åkte vidare till Piteå.
 
 
 
Hämtade upp Erika och sedan for vi till Pålberget till någon hennes bror känner. Lyssnade på musik och surrade. Höll på somna där i soffan med härdade ut till 1 innan vi for hem.
 
Idag bjöd Erika både på lyxfrukost (mosad banan och frysta blåbär till havregrynsgröten) och gomiddag i form av kycklingsalsa och grönsaker. Mitt där emellan så var hon iväg på kalas och jag marscherade med blåset runt stan. Hann strosa runt på stan ett tag och shoppade friskt inne på Åhléns! Nu ska jag ta tag i lägenheten och rusta upp den lite. Är så less på den, allt har sett likadant ut i 7,5 år och jag kan inte göra så mycket åt den. Men ska med små medel försöka piffa upp den.
 
 
Väl hemma blev det ett litet träningspass här hemma innan jag gjorde middag och la mig i soffan för resten av kvällen. Orkade verkligen inte fara på gymmet så blev lite core-övningar plus gummibandstränings. Och så Bring Sally Up-armhävningar. 56 sekunder. Det ska förbättras på 4 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0