Bredare

Har äntligen fått tummen ur och fixat till bloggen! Har väldigt länge velat bredda bloggen för ska jag mobilblogga så är minsta bildstorleken 600px. Och det har inte bloggen klarat av tidigare, den har klarat max 530px eller liknande. Men nu är det äntligen fixat!
 
Och när jag breddade hela bloggen var jag ju tvungen att bredda även headern, så en förnyad version av headern är nu på plats! Nu känns det bra och jag kan andas ut! Puh..
 
Den gamla headern.
 
Nya headern!
 
Kanske jag blir duktigare på att blogga nu. Har inte alltid lusten att starta upp datorn, men nu när jag inga ursäkter har för att mobilblogga med bilder längre så kanske jag orkar ta mig tiden till det. En blogg är ju betydligt roligare att läsa om det finns bilder i den. Även om det bara är dåliga mobilbilder. Fast i och för sig så är väl gryniga mobilbilder snart ett minne blott då jag snart uppgraderar min iPhone! Woho vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0