iPhone 6

Igår var jag in på Telia och beställde en liten "födelsedagspresent" åt mig själv, nämligen en ny iPhone 6! Den är väldigt mycket större än min lilla 4a, men jag tror man vänjer sig rätt snabbt! Brorsan har beställt en iPhone 6 Plus, den är ju enorm! Nä, så stor vill jag absolut inte ha.
Valde i alla fall den här i silver. Är som van med svart framsida så jag tänkte jag fortsätter på det. Då ser man bättre kanten på skärmen också tror jag.
Har även börjat kolla på skal till mobilen, kommer inte köra utan skal eller skyddsplast. Har inte gjort det med min 4a, och den har ju hållit hur bra som helst! Finns typ inte en repa på den. Så jag fortsätter i samma anda så kanske min 6a håller lika länge, vilket är 3,5 år nu! Galet länge alltså!
 
Är riktigt sugen det andra uggleskalet, var så fint tyckte jag! Och självklart kommer det va en uggla på mitt skal, något annat vore ju otänkbart! Eller, hittade faktiskt det där med apan också, jättesöt! Den andra ugglan finns både som plastskal och som plånbok. Så det kanske blir plånboksuggla och apskal, så kan man variera sig lite. Dom har ju så himla mycket fint och prisvärt på Fyndiq!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0