Bingo

Blev informerad av mamma att mormors bingokompis var sjuk idag, så hon tyckte jag skulle följa med henne. Sagt och gjort, ringde upp mormor och hon blev så glad då jag ville följa!
 
 
 
För mig gick det inte alls bra, var ett nummer ifrån 2 gånger kanske. Skitbingo! Mormor lyckades vinna 120:- så då var allt i sin ordning ändå. Bingo kan ju kännas lite pensionärsvarning, men det är faktiskt rätt kul! Mormor tyckte jag skulle börja följa henne på PRO-bingon på tisdagar till hösten. Ja, vi får väl se!
 

Nu ska jag slänga mig ner i soffan. Blev ingen cykling idag som tänkt men det blir nog ett riktigt pass i morgon i stället. Nu ska ryggen vilas efter en hel dags sittande! Har haft skrivbordstjänst idag, hur kan folk ha det?! Sitta dagarna i ända vid ett skrivbord, min rygg skulle vara helt trasig efter bara en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0