Sovmorgon, vad är det?

"Som man bäddar får man ligga" och "är huvudet dumt får kroppen lida". Just så känns det nu. Men det är helt självvalt, eller självförvållat kanske. Jobbade min sjunde arbetsdag på rad idag, vilket har inneburit att jag stigit upp mellan 6-6:30 varje dag (utom tisdag då jag fick sova till 8). Så jag hade planerat in en skön sovmorgon i morgon! Tills i em. Mina starka muskler behövs på morgonen/fm i Vidsel och då jag även hade planerat in ett cykelpass så tänkte jag att jag cyklar till Vidsel! Sparar lite soppapengar och tid då jag kan kombinera ihop förflyttning till Vidsel och träning. Så den där sovmorgonen får vackert vänta. Typ tills på söndag då kanske. Förhoppningsvis i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0