Utflykt

Idag tog jag och mamma med oss dom två stora flickorna och drog på utflykt. Destinationen var Luleå och färdsättet dit och hem varierade lite. Dit åkte vi tåg och hem tog vi bussen.


När vi anlände till Luleå gick vi till Mat&Prat och intog lunch tillsammans med C. Sedan gick vi ner på HM för att shoppa. Bella ville bara prova två klänningar medan Ronja skulle testa halva butiken! Ut kom dom med var sin klänning och varsin väska.


Medan Ronja gick och fick luggen klippt kollade jag och Bella efter kjolar, hittade tyvärr inga. Sedan blev det en sväng på Clas Ohlsons för att titta cykelhjälmar, ut kom dom i stället med var sitt pysselset. Avslutade med en snabb glass på busstation innan vi åkte hem.

Bella tyckte shoppingen var roligast och Ronja att åka tåg. 

Kommentarer
Postat av: mamma/farmor

O jag tyckte det var roligast att tillbringa dagen med tre av mina flickor <3

2015-05-04 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0