Runacademys löpargrupp

Ibland måste man tänka på sig själv och vad man vill. Att göra något bara för sig själv, unna sig själv något, göra något man tycker om, testa på nya saker. Och det är precis vad jag har gjort! Och som grädden på moset så fick jag fler med mig att dela detta med!
 
Det är nämligen så att jag redan sen förra (eller där förra våren) har velat gå en löparkurs, men med varierande arbetstider och pendling till stället där kursen hålls har det inte blivit av. Tills nu. För nu är jag anmäld till en löpargrupp i Luleå som Runacademy håller i! Det ska bli så himla kul och spännande! Och framförallt lärande! Den är på 13 veckor (15 tillfällen), startar den 8 september och håller på fram till 1 december. Åh, vad jag längtar! Hinner på tre träffar innan Lidingöloppet så jag hoppas man hinner nöta in lite ny och förbättrad löpteknik. Dessutom har jag fått med mig mina klassikertjejer!
 
 
Om ni är intresserade så kan ni gå in och läsa mer och anmäla er här, kostar endast 998:-!! Man blir dessutom onlinemedlem i 6 månader hos dom där bland annat personligt träningsupplägg och kostråd ingår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0