Rusar iväg

Många säger att livet rusar iväg. Inte mitt, det står rätt så stilla måste jag säga. Tiden däremot, den står allt än stilla! Känns som att jag har några timmar mindre per dag än vad alla andra har! Fattar inte hur folk hinner med att ränna än hit än dit, göra ditt och göra datt, städa, baka och laga mat.

Vad har jag hunnit utföra denna veckan till exempel?
Måndag var en ledig dag. Lunch med mamma, frisörbesök och gymbesök med gubben min.
Tisdag så såg vi True Detective innan jag började att jobba.
Onsdag var det jobb, snabb träning och födelsedagsfirande hos Linda.
Torsdag var det jobb igen, träning och sen iväg till Luleå, var där först vid 20.30.
Fredag var vi iväg till Ormberget för backträning, blev även en ordentlig promenad fram och tillbaka. Sedan laga middag och mysa i soffan.
Lördag jobbade jag delad tur men hann med ett besök hos Kim och Daniel och deras lilla tjejja! Även en promenad med mamma efter jobbet.
Idag har jag jobbat en delad tur igen och gjorde bort mina intervaller på timmarna.
Så var hela den veckan slut! Vars tog den vägen liksom?! I och för sig har jag hunnit med en del, många besök fram och tillbaka, men här hemma har jag inte ens hunnit diska! Tur man har världens bästa mamma då som gör det då hon är här!



Den nya hårfärgen.

Vad ska hända till veckan då? Kommer flänga runt en hel del, jobba och träna som vanligt. Hinner jag göra något vettigt här hemma? Det återstår att se. Kanske hinner med ett snabbstäd mellan träningspassen och jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0