Vecka 1

Ja, så var första veckan på "nya livet" avklarat. I onsdags (eller var det i torsdags) var jag så sjukt sugen på godis och gotta, men jag stod emot. Hemma i soffan tuggade jag Läkerol i stället för godis och då gick suget över efter några stycken. Woho! Sen i lördags hade vi myskväll med pizza till middag. Vi hade köpt chips och ostkrokar att smaska på, men påsarna förblev kvar i skafferiet. Åt choklad i stället (man kan inte ha mys utan choklad!), lite drygt en halv stor kaka. Sen har jag ätit en clementin efter varenda måltid, det har varit gott!

Så måste ändå recensera första veckan som bra! Denna andra vecka kommer nog bjuda på en tårtbit eller två, har jobbarhelg och behöver alltså inte helgmysa-äta något. Inte för att man behöver det när man är ledig heller, men det hör som till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0