Nationaldag

Hipp Hurra för Sverige idag! Vi firar idag att Gustav Vasa blev kung och att landet blev ett och enat som just Sverige. Det är tur man kan sin svenska historia!
 
Hur firades denna dag då? Jo, med 10h jobb och en timmes cykeltur i småskvätt (pst, cykeltröjan satt där den skulle). Nu ska jag hoppa ur blöta kläder och hoppa i en torr pyjamas, krypa ner under filten i soffan, käka glass och kaka och se säsongsavslutningen av Revenge!
Eftersom jag kommer vara borta i en vecka så försöker jag se klart några serier innan jag åker, så blir det mindre att se när jag kommer hem. Dessutom börjar ju alla serier (på TV) som jag ser att ha säsongsavslutning dom närmsta två veckorna. Så igår såg jag klart The Following, som för övrigt är helt slut nu, och nu ska jag se klart Revenge. Nästa blir nog Supernatural.
 
Tjingtjong Flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0