Tid och ork, vart är ni? Hoho, kom fram!

Det är långt mellan inläggen och ändå tänker jag varje dag att jag ska skriva. Men tiden räcker inte riktigt till, inte orken heller för den delen. Men jag hoppas det ska bli lite ändring på det snart.

Har knappt tränat något den senaste månaden, dels för att jag haft så mycket att göra, dels för att jag tappat lite ork och motivation. Den där foten har mycket att stå till svars för där. Men den håller jag förhoppningsvis på att få ordning på nu, men mer om det en annan dag.
Har i alla fall nu bestämt mig för att latmasken ska stoppas under kudden och jag ska dra igång med träningen igen! Det börjades idag med ett lättare benpass med Annika. Även fast det var av det lättare slaget så ömmar låren och träningsvärken kommer börja smyga sig på imorgon kväll, det vågar jag nog nästan lova!

Sen har det äntligen kommit lite kyla och snö, så nu börjar det finnas lite skidspår här också! Tjoho för det! Måste bara finna mig tid att preparera skidorna, eller snarare rensa bort all gammal skit från dom, lämna in dom för vallning så jag sedan kan tejpa dom och he mig ut i spåret! Vill så mycket kunna åka skidor, men är fortfarande lite rädd att foten ska tycka illa om det. Går på behandling just nu men vill veta att det är 100% riskfritt innan jag stakar iväg. Men som sagt, mer om det i ett annat inlägg.


Nu ska jag sova hade jag tänkt. Planen för kvällen var att lägga mig direkt efter greys som slutade kl 22. Såg en massa annat förutom greys och klockan blev långt efter 23 innan jag masade mig mot sängen. Och så blev det ett blogginlägg också, från sängen. Men nu ska här sovas! För imorgon hade jag tänkt försöka få upp lite julpynt innan jobbet. Gardinerna slängde jag upp redan i lördags så det är klart! Lite mysig belysning och lite tomtar därtill. Granen får väl vänta till nästa vecka, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0