En vecka går så fort

Veckan hinner knappt börja innan den tar slut! Vet inte vars tiden flyger iväg?!

I måndags var jag med Malin på lunchen och tränade lite bröst och axlar och på kvällen blev det ett dubbelt yogapass med mamma hos Marianne uppe i Bredsel. Behöver jag förklara vilken träningsvärk jag hade i hela kroppen på tisdagen?! Speciellt bröstpartiet, herremin alltså! Jag har fortfarande känningar!

Tisdag kväll var det dags för första passet med Runacademys löpargrupp i Luleå, mycket löpteknik och mycket tänka.

Igår blev det intervaller på crosstrainern och lite benträning på gymmet. Sedan lallade jag på så mycket här hemma att jag inte höll på hinna äta lunch innan jag började jobba 14:30!

Idag blev det lunchträning med Malin igen, mage stod på schemat. Och två försök till huvudstående medan Malin var i telefon. En promenad med Kim och bebis efter jobbet och sen var denna dag slut.

Imorgon är det fredag, tjollahopp! Första övningen för mig med blåset och sen ledig helg. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0