Nya gymskor!

Har i sommar försökt hitta mig en ny sko att ha på gymmet. Har haft mitt andra par Lunarglide där men nu när jag är van att gå i en riktigt stabil sko så känns den mest som ett fladder. Sen så har den ju två år på nacken och ett antal mil och timmar i sig.

Sökte efter en sko som är hyfsat stabil, eller inte mjuk och sladdrig i alla fall, och dessutom ville jag inte ha så mycket dämpning i den. En sko man har på gymmet ska helst inte ha så mycket dämpning eller vara uppbyggd så mycket då det är lättare att trampa snett och vricka sig då man lyfter och böjer med vikter. Men samtidigt ville jag inte ha en riktigt gymsko, eller mark/böjarsko, för dom är ju helt platta och stela.

Men så min sista arbetsdag innan semestern kom det en lastpall med paket från Nike på jobbet. En massa snygga skor rymdes däri och bland annat denna skönhet! Den uppfyllde alla mina kriterier! Lite dämpad, ganska stadig, skön på foten och galet snygg!! Först idag invigde jag dom! Härliga grejer!

Nike Flex Experience RN 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0