1 december

1 december idag. Det innebär en hel del. Först och främst så börjar julkalendern på TV! Har ni sett den än? Jag och hjärtat såg den ikväll efter jobb och middag. Svårt att veta exakt vad den kommer att handla om, men det känns som att det kommer bli en sevärd kalender!

Inte nog med att julkalendern börjar på TV, alla andra julkalendrar börjar också! Bland annat affärer och webshopar, choklad-, bok- och leksakskalendrar och skrapkalendrar! Nu när man är 30 så måste man väl agera lite vuxet, så jag har faktiskt köpt en skrapkalender från BingoLotto, så nu hoppas jag på en liten vinst!

Och så det kanske viktigaste av allt, jag ska blogga varje dag! Bästa julkalendern, eller vad?! Jag hoppas jag fixar det bara, skulle vara trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0