Oj då

Nu har det hunnit gå en vecka sen förra inlägget, jag har totalt glömt och inte riktigt hunnit med! Men vi kan ju göra ett nytt försökt den här sista veckan, kanske jag får till ett inlägg om dagen.


Igår var det lördag och jag jobbade. Sedan hem för att slå in lite julklappar innan vi begav oss till Norrfjärden för årets bästa konsert, nämligen våran egen julkonsert med blåset! Kyrkan blev fullsatt som vanligt, kanske lite mer folk än vad det brukar faktiskt! Så himla kul! Det är många som kommer och lyssnar och känner att det är först när som varit på vår konsert som dom känner att julen är här! Så himla kul!


För dom som missade gårdagens fina konsert så finns det en möjlighet till att lyssna på den! Den 6/1-17, alltså trettondagen, så spelar vi i Luleå i Gammelstads kyrka. Lika vackert blir det då som det var igår!


Nu ska jag och hjärtat snart bege oss mot den andra, lite mindre, staden för sista julklappsinköpet och uppvaktning av far/svärfar. Trevlig fjärde advent på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0