Buzzador - Keso Protein

Har varit testpilot via Buzzador för Arlas nya Keso med extra protein. Den finns i tre varianter och man skulle få testa alla tre, vilket jag tyckte var bra!
 
Den naturella Keson var det inga större problem att få tag i. Testade den som den var och även som pålägg. Lite mjukare i konsistensen och lite mildare i smaken också, men inte speciellt. Både jag och C tyckte om den!
 
 
Sen fanns det även två Keso Protein som mellanmål, en med kokos och branflakes och en med jordgubbar och musli. Tyvärr har jag fått jaga dom lite mer och bara fått tag i en, den med kokos. Jag vet att vi bor i ett mindre samhälle, men inte ens i Piteå hittade jag den med jordgubb. Tråkigt.
Den med kokos och branflakes var okej. Hade gärna sett att det varit lite mer keso i förpackningen, inte mycket men lite mer. Kokossmaken var bra men tyckte att själva flingorna var lite hårda och tråkiga i smaken. Men det passar utmärkt som ett snabbt mellanmål på språng!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0