Hänger inte med

Jag fattar inte. Tiden bara rusar iväg! Jag hinner inte med! Ena dagen är det måndag morgon och nästa fredag eftermiddag. När ska man hinna med någonting?!

Dessutom har dom senaste veckorna tagit knäcken på mig. Eller är det åldern jag ska skylla på? För jag är så trött på morgnarna att jag inte märker när S stiger upp, då brukar det ändå vara jag som petar i han för att han ska stänga av alarmet. Sen är man ju så trött redan kl 20 på kvällen, men man får inte riktigt lägga sig så tidigt. Så när ska man hinna göra saker?!

Har börjat julpynta litegrann, gardiner, dukar och lampor är bytta. Men sen har jag ju en drös med annat julpynt som ska fram, plus granen. Men den kan man ju vänta till veckan med. Men ska verkligen försöka pynta det mesta imorgon bitti. För sen blir det pepparkakshus-tillverkning! Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0