Önskelistan

Det är ju faktiskt så att jag snart fyller 30 år. Om exakt 3 veckor närmare bestämt! Och jag har länge tänkt skriva en önslelista men det är ju så himla svårt att hitta tid till det! Eller snarare att ta sig tiden. För egentligen tar det ju inte så himla lång tid, men men. När man har ledig helg och måste upp tidigt en lördag så passar det ypperligt att göra sånt. Så här kommer nu en liten (och tyvärr ganska dyr) önskelista. Det finns självklart andra små saker man önskar sig, och dom som känner mig tror jag vet på ett hum vad jag gillar och inte gillar.
 
 
 
Lundhags Makke strl 36.
 
Ipad. Med mycket utrymme för film och bilder.
 
Resepresentkort. Eller pengar till en resa.
 
Fallskärmshopp! Har velat hoppa fallskärm sen jag var 16 år!
 
Tandblekning. Ytligt kanske, men jag har alltid velat ha vita tänder.
 
Bidrag till vår USA-resa!
 
Nya konsolen Nintendo Classic Mini. Med två dosor.
Bidrag till min nya mountainbike som jag precis har beställt!
 
Presentkort på vår fina sportaffär här på byn!
 
Asics GT 2000 Plasmaguard strl 39.
 
Startplats till Vasaloppet 90km eller Cykelvasan 94km.
 
 
 
Ja, det var det det. En rätt dyr önskelista tyvärr, men ett bidrag funkar alltid också! En del av grejerna finns ju faktkiskt att inhandla på Sportringen Älvsbyn! Och det finns en del småsaker där som jag är sugen på, som nya träningskläder (finns sååå mycket snyggt) och skate-utrustning (kanske inte en småsak direkt men det är något jag redan i våras hade bestämt mig för att inhandla). Hoppas ni blev lite klokare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0