Årsresumé 2016

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte på träningsresa, började åka rullskidor, bytte jobb och blev sambo!

 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tror inte det.

 

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, gammelfaster Maja.

 

5. Vilka länder besökte du? Cypern och Rhodos (Grekland).

 

6. Är det något du saknat år 2016 som du vill ha år 2017? Inget jag saknar, men nu vill vi starta upp det "riktiga livet" tillsammans, hus och familj!

 

7. Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas? 27 augusti, då jag och Stefan blev tillsammans!

 

8. Vad var din största framgång 2016? Att bli sambo såklart! Sen att cykla Vätternrundan på under 13h!

 

9. Största misstaget? Att jag väntade så länge med att ta tag i vissa saker.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? En förkylning i våras är nog det enda. Plus att jag fortfarande inte är bra i foten...

 

11. Bästa köpet? Helt klart rullskidorna! Det roligaste jag vet i träningsväg!

 

12. Vad spenderade du mest pengar på? Resorna.

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min underbara sambo Stefan! Han gör mig glad varje dag!

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2016? Granit och morän, Utan dina andetag.

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Första halvåret var det väldigt upp och ner. Andra halvan har varit det bästa hittills!

 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tänkt på mitt eget bästa lite tidigare.

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre godis.

 

18. Hur tillbringade du julen? 

 

19. Blev du kär i år? JA! Upp över öronen kär! 

 

20. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy

 

21. Bästa boken du läste i år? Tror inte jag läst en enda bok...

 

22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning, lyssnar på så blandat.

 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, så många saker! Skateutrustning, Bergansjacka, träningskläder och annat smått och gott!

 

25. Något du önskade dig men inte fick? Ett Nintendo mini, men det har fortfarande inte släppts...

 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2016? Jag fyllde 30 och hade öppet hus hela dagen hemma. Helgen efter blev det temafest.

 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade träffat Stefan tidigare! 

 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2016? Vanlig stil, halvsportig kanske.

 

29. Vad fick dig att må bra? Min fantastiska pojkvän Stefan, nya bekantskaper, nya jobbet, familjen och vännerna

 

30. Vem saknade du? Morfar. Alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0