Back to work

Ja, så var 3,5 veckas ledighet över. Det känns som att det var nyss vi gick på ledigt men samtidigt som att jag varit borta från jobbet i en evighet. Antar att det är rätt många som delar min känsla. Men, om bara 7,5 vecka så är det dags för semester igen, så man ska kanske inte klaga alltför mycket. Ska bli så mysigt att åka till värmen och bara slappa och må gott i solen med min älskling!


Semester är bra men rutiner är rätt skönt det med! Önskar bara att dygnet var typ 2 timmar längre än vad det är, man skulle hinna så mycket mer! Speciellt då man är lite av en latis och soffslöare.

Ska försöka skriva om resten av semester här någon dag också. Har så mycket annat jag vill skriva om sen också! 

Hoppas ni har en bra dag trots regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0