Havremål

Jag har blivit utvald att få buzza nya Havremål från Göteborgs Kex, ett nytt digestivekex med havregryn i.

Perfekt mellanmål, både som åskådare och deltagare i Svenska Mästerskapen i Armbrytning 2017, Örnsköldsvik!

Jag har bjudit både arbetskollegor och pojkvännen på dom, alla gav tummen upp! Jag tyckte det var godare än ett vanligt digestive medan andra tyckte det smakade likadant. Jag tycker ju om smaken av havre, dessutom var det som att dom inte var riktigt lika torra och smuliga som vanliga digestive kan vara. Däremot tyckte vi nog alla att det var lite mer att tugga på i och med havregrynen, och det var bara bättre!
Bäst smakar dom såklart som vanliga digestive, med smör och ost på!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra tips. :) Har inte testat dem.

2017-03-11 @ 14:29:58
URL: http://ironheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0