Uppehåll

Oj, det blev visst ett litet uppehåll här på bloggen! Det var inte riktigt planerat men det är väl kanske så att livet tar mer tid nu än förut. Jag sitter inte helst vid datorn när jag har världens bästa sambo, då väljer jag att vara med han och datorn (och tydligen bloggen också) får vänta.
Men nu ska jag faktiskt (för vilken gång i ordningen) försöka börja om att blogga mer frekvent igen. Jag saknar det ändå, att kunna titta tillbaka liksom. Det är så mycket jag har oskrivit här som jag vill ha med i mina tillbakablickar sen. Så ska försöka ta mig tid att skriva om saker som hände för länge sen, men inte just idag.
Sen ska jag även försöka skrapa ihop en ny header, den jag har börjar vara ett år gammal nu. Det är alltså snart ett år sen jag cykla Vätternrundan och därmed fixade min andra klassiker! Vilka tider alltså! Numer är jag mest soffpotatis (skyller på sambon). Det är tur jag följer med på armbrytningen en gång i veckan, för annars skulle jag väl inte träna alls just nu. Tyvärr. Saknar träningen men jag hittar varken tid eller ork för det. Men den kanske kommer krypandes nu när värmen som sommaren är i antågande!
 
Ville bara säga att jag lever och att det kommer bli mer liv här inne snart!
 
TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0