Choklad!

I förra veckan så köpte vi hem lite choklad så det finns när suget kommer på. Det är världens sämsta idé men vi passar på nu för efter semestern så är det slut med sånt på veckorna.

Vi körde båda på nyheter från Marabou.


Stefan valde denna i hopp om att den skulle vara lika god som Toffifee, han gillar kola och hasselnötter. Fördelen med den är att jag inte kan äta den då jag är allergisk mot just hasselnötter, så han har fått behålla den helt själv. Och han älskade den! Han har slukat hela kakan på två dagar tror jag, och han brukar inte vara så hård på choklad som jag är. Så den fick toppbetyg av han! Så gillar ni choklad, kola och hasselnötter kommer ni älska den!




Själv valde jag den halvnya med Fudge och havssalt. Den var god! Men jag hade gärna haft mer salt i den. Fudge är det gott om och den är mjuk och smakar bra. Men saltet har jag knappt känt av alls, det var ju saltet jag var mest ute efter. Så den får betyget helt okej. Hade det varit mer salt hade den fått betydligt bättre betyg! Men som sagt, helt klart godkänd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0