1 år

Det är så galet, tänk att vår älskade lilla söta Elsa blir 1 år idag! Den här tidpunken förra året satt jag med hemska värkar i bilen på väg till förlossningen. Vi kom fram vid 21 och en halvtimme senare hade vi fått ett förlossningsrum. Och knappt 2,5h efter det hade jag ett litet näpet flickebarn på mitt bröst! En hel och frisk tjej, så älskad från första stund!

Tänk att det var just Elsa som gömde sig där innanför min navel i 9 månaders tid. Att det var just Hon som stal mitt och så många andras hjärta. Som kom och förändrade våra liv för alltid, till det bättre. 

Vår kloka, fina, förståndiga, lugna och otroligt snälla tjej. Vad mamma älskar just Dig! Kom ihåg det! Vad som än händer, vad som än sker, så kommer jag alltid älska Dig och finnas där för Dig! Jag kommer att bära Dig och hålla Din hand så länge jag får. Och när Du blir för stor för det så kommer jag ändå alltid finnas här för Dig, jag kommer alltid bära med Dig i mitt hjärta.

Det här första året har Du lärt mig så mycket nytt och jag har fått uppleva så många känslor, för att inte tala om allt Du har fått lära och uppleva! En helt ny värld. Och det här kommande året kommer nog bli än mer spännande och upplevelserikt!

Älskade "Lillis", mamma älskar dig oändligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0