Gamla kläder

Ni kanske blir less av att bara läsa om min lilla tjej, men mitt liv består inte av så mycket annat än just denna lilla tjej. Vet inte annat vad jag ska skriva om..?

Idag är faktiskt första gången som jag har gått ut på en riktig promenad! Annars har jag alltid haft ett ärende in till byn för att handla eller BVC eller hälsa på på jobbet. Men idag gick jag en promenad på drygt 4km runt nästan hela Altuna! Så skönt! Bra podd i lurarna, lätt snöfall och lagoma minusgrader.

(null)

Igår kom morfarn förbi en snabbis, med sig hade han semlor åt mig och Stefan och en påse med gamla kläder till Elsa som mamma glömde ta ner när vi flyttade. Gick igenom påsen och hittade två par sparkbyxor som var i rätt storlek just nu. Trots att dom är rosa dom här byxorna så bara älskar jag dom! Hon blev så himla fin i dom! Tänk att jag för 31 år sen hade dom på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0