Önskelista

Elsa har redan påbörjat sin önskelista inför dop och födelsedag. Dopet är visserligen inte bokat än och födelsedagen är ju lite drygt 10 månader bort, men det är bra att börja i tid tänker jag.
Så vad önskar sig den lilla tösen då? Jo, en fotografering! Jag, eller Elsa alltså, skulle bli så glad över det, att få riktigt fina bilder att förstora upp och sätta i album!

(null)

Jag blir lite ledsen på mig själv faktiskt över att vi inte tagit mer fina bilder på henne. Vi har båda, speciellt jag som är med henne 24h om dygnet, en uppsjö av bilder på henne. Men det är inte många som är jättefina och som passar att förstora upp. Har försökt ta med systemkameran men även fast det är mitt på ljusa dagen och jag tycker det är bra ljus så behöver jag använda blixten och det blir genast inte alls lika fina bilder. Hon blir så upplyst och lite blank. Har inget bra redigeringsprogram heller.

Ska kämpa vidare med fotograferandet här hemma och hoppas att jag får tillräckligt många fina bilder så jag får göra lite förstoringar till vardagsrum, sovrum och släktingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0