Längtan efter julen

Jag är ju en sån där som gärna plockar fram julen tidigt och har den kvar länge! Brukar vänta tills efter min födelsedag i mitten på november, efter den börjar jag byta gardiner och börjar lite smått plocka fram julsakerna. Sen får allt vara kvar till minst Tjugondagknut. Inte att det plockad bort före inte!

(null)

Så att jag i förra veckan köpte juliga kläder till Elsa är inget konstigt. Att hon i helgen som var dsssutom hann ha på sig pepparkakströjan var heller inget konstigt! Insåg tyvärr att Rudolf-kläderna är ganska exakta nu så ska försöka byta till storlek 80. Pepparkaksbodyn är från Lindex i 74 och Lindex kläder har en förmåga att vara betydligt längre än andra kläder. Så den kommer hon kunna ha. Det andra är från Cubus och den bodyn var betydligt kortare men bredare, så ska mäta med en 80 och jämföra.

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0