På språng

Nu ni mina vänner, nu går Elsa! Det började redan förra helgen med att hon gick mer och mer och under veckan som var lossnade det ordentligt! Så nu knatar hon runt mest hela tiden! Om hon tappar balansen så kryper hon, men mest bara till närmsta vägg eller grej som hon kan ställa sig upp mot, sen fortsätter hon gå. Det tog "bara" 1,5 månad från första steget tills hon kunde gå! Hon har verkligen tagit det lugnt och försiktigt, tack och lov!

(null)

Däremot har ett nytt beteende kommit nu då hon börjat gå. Nämligen att klättra! Inte så farligt än kanske men i torsdags efter hon ätit middag och innan Stefan kommit hem så lekte hon på så bra själv så jag satt i köket i godan ro. När jag tittar upp har ungen satt sig i nedersta byrålådan i byrån i vardagsrummet! Och medan jag går dit så ställer hon sig upp! Så när Stefan kommit hem och har ätit så var det bara att skruva fast byrån i väggen! Bara hoppas det stannar där så hon inte börjar klättra på tv-bänken eller liknande!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0