Påsken

Nu är det ett tag sen det var påsk men tänkte ändå skriva lite om vår påskhelg.

Skärtorsdag jobbade jag till 15, sen var vi bara hemma och gjorde inget speciellt.
Långfredag for vi till Storheden en sväng, var väl mest för att jag ville komma iväg lite. Blev inte många turer utanför kommungränsen under min jobbperiod, så det var skönt att få andas stadsluft. Väl hemma igen så var vi ute en stund.
Påskafton jobbade jag till kl 13 och efter det var vi ute en stund, men eftersom det blev lite småkyligt och blåsigt gick vi snabbt in igen.

(null)

Påsksöndag for vi upp till Kåbdalis och hälsade på mormorn och morfarn. Elsa skottade lite snö, vi grillade lunch ute och på söva Elsa-promenaden plockade jag och mamma ihop två påsar fulla med pant! På en sträcka på 1km! Galet alltså! Elsa fick sig även en ny tröja av morfarn, som ska matcha ett par byxor hon fått tidigare!

Annandag påsk strosade vi bara omkring hemma och tog det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0