13000 meter

Idag har jag, mamma, Zara och Isabelle gått från Vidsel och till hotellet. Där blev vi bjudna på lunch av pappa, kyckling i tomat och basilikasås och ris + sallad. Mycket gott! Sen gick jag för att ta lite kort på forsen. Sen började vi traska hem igen. Det tog 1 timme och 15 minuter att gå en väg, så vi tog en 2,5 timmas promenad idag på drygt 17000 steg som motsvarade 1,3 mil. Visst är vi superduktiga!

Sitter med en halvvaken Isabelle i famnen nu. Hon är finast, även om hon inte riktigt lärt sig hur man suger på en tutte. Sötnöt!

Ha det bra! Kram på er.


"Om jag någonsin slutar skratta, så är jag död."

- Tom Knapp

Kommentarer
Postat av: Tea

jag vill också gå långpromenad! gick ni småvägar eller STORVÄGEN?

2009-08-21 @ 02:27:05
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vi gick förbi OK, sen genom Trångfors, och sist genom Bredsel. Och så samma väg tillbaka. Vi ville inte gå på storvägen pga mycket bilar och en barnvagn med ömtåligt gods i.

2009-08-21 @ 22:21:40
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0