Långprommis

Bella kom och väckte mig vid kvart över 9. Då fick jag bestämma om jag skulle fortsätta sova och sen fara på VuxenBarn, eller om jag skulle stiga upp och gå upp till forsen. Och det blev det senare alternativet. Så det var bara att stiga upp, klä sig och dricka en shake. Man vill ju inte äta en massa frukost och sen gå i en dryg timme. Klockan var 10 då vi började gå, och jag tror vi var framme strax efter 11. Så nu har Bella charmat alla farfars arbetskamrater. Och hon var på sitt allra mest strålande humör. Hon hittade till och med en ny kompis.





På väg hem igen så fick hon sitta i vagnen hela vägen till stoppen in mot Vidsel. Då la vi ner henne så hon skulle somna. Och det gjorde hon.

Nu ska man bara duscha, äta lite halloumi och sen iväg och jobba. Börjar kl 16. Byebye.

Kommentarer
Postat av: Amundagathe

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-11 @ 07:41:02
URL: http://amundagathe.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0