Flög som en vante

Det första som händer när jag kommer till lägret idag är sport och fritidsaktiviteter. Först spelar vi lite brännboll, mitt lag förlorar big time. Sen börjar vi spela fotboll. Hinner inte mer än börja så krockar jag och en kille i hög fart. Riktigt hög fart! Jag flög som en vante genom luften och landade rakt på vänsterknät. Haltade 1 minut, sen kändes det bra igen. Vi slog oss inte så hårt (som tur var) med tanke på kollisionen. Men nu ikväll, efter att man varit ganska stilla, så känns det lite i knät. Inte så konstigt med tanke på att det var det första som landade i backen efter den ofrivilliga frivolten. Vi får väl se hur det känns imorgon. Missar sport och fritid imorgon, och därmed missar jag fotbollen. Kanske lika bra? Eller vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0