Sjukgymnast

Ringde då jag vaknade imorse till sjukgymnasten min, och fick en tid redan idag. 14:45 var jag där. Och han tyckte det var himla konstigt att det bara togs en röntgen på bäckenlederna, för det är så sällan man har något fel där, det brukar komma från ländryggen om det är något. Men han såg då dom tre nedersta diskarna, och dom såg då normala ut. Men han klämde och kände lite han också, och så fick jag några övingar jag ska göra. Frågade även om det var någon maskin på gymmet jag borde hålla mig borta från, och jag skulle inte göra den man vrider sig i, men den har jag inte gjort heller. Sen skulle jag köra ganska lugnt på mag- och ryggmaskinerna. Men annars var det bara att träna som vanligt.

Började ju mitt nya liv idag, och än så länge har jag inte varit sugen på något sött. Är så himla taggad nu, så vi får väl se hur det går. Ska försöka ta mig en promenad varje dag, men det vet jag ju hur det kommer gå. Åt skogen! Men ska åtminstone försöka börja promenera mer. Och så blir det att börja om på gymmet. Ska försöka ta mig något varv på Åsen också.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0