Stora planer

Idag kom jag på värsta bästa idén, och Annika var med på den. Då jag slutar jobba imorgon ska vi cykla till Piteå! Och så sover vi över och cyklar hem på lördagen igen. Sen behöver vi inte träna på 2 veckor eller så.
Då jag slutar ikväll ska jag köra ner till Nystrand och hämta en hjälm hos en kompis. Jag kommer säkert se heldum ut i den, men man borde ju skydda dom stackars hjärncellerna som finns kvar. Så måste man börja se över lite packning och så. Vi ska nog gå ut på kvällen, så man måste ha med sig nå snygga kläder också. Men det bli av den tunna, lätta sorten. Men samtidigt ska man kunna gå på stan i det också, för är man ändå i stan vill man ju hinna kolla affärerna. Och sen måste man börja ladda upp för hemfärden också. Måste vara hemma allra senast 17.



Nu hoppas vi på medvind båda vägarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0